torsdag 5 februari 2009

Bandy chatt med LuddeLondon

13:28 Ludvig: Är du glad idag?
13:29 jag: ja det tycker jag, ganska iallafall, du då?, jag måste erkännna att om jag hade varit skoförsäljare idag hade jag kränkt väldigt mkt skor pga av att folk inte hade vågat säga nej
har en liten smygande ilska inom mig
13:30 Ludvig: Du känner dig säker på din sak. det är en skön känsla.
jag: ja
Ludvig: smygande ilska, då finns det bara en sak att göra. Gå in på gymet och köra ett stenhårt pass!
13:31 jag: det gjorde jag imorse, räckte tydligen inte
Ludvig: straffa!!!
jag: är inne på fjärde träningsdagen irad idag, 3 dagar styrka 1 dag motion
13:32 Ludvig: låter bra, men om du ska få resultat är det bara långsiktighet som räknas..,.. att försöka minimera uppehållen.
men det är ju det som är det svåra.
13:33 jag: absolut
men bandy kommer det ALDRIG bli tal om, då har jag hellre större glapp
tonårs sport
13:34 Ludvig: ha. sant. innebandy t.o.m. innebandy är inte en värdig sport. inte någonstans
jag: no no no
det är inget man pratar om efter matchen, men redskapet avslöjar dom få som utövar denna extremsport
13:35 Ludvig: ha.
jag: det gör dom till utbölingar
jag vill spela innebandy på min svensexa
13:36 Ludvig: för stor kostym, ecco skor, ryggsäck och och och och och en innebandy klubba till det så är man hemma.
jag: ja, och en lukt av dubbeldush
som dom tycker luktar gott
eller vidal sason honung
13:37 Ludvig: head end s
jag: gärna med balsam , så att det blir extra flygit i nacken,
Ludvig: head end shoulders anti dandruff
13:38 jag: kragen är fortfarande lite blöt, torka är inte prio ett, det är att bli blöt och luddret
Ludvig: nja snarare kort hår med gelé i.
jag: hahha, ja
Ludvig: gelé. sjukt att folk har det
tintin frisyr
jag: ja det är nästan värre än självaste innebandyn
13:40 Ludvig: du har två alternativ 1. gå runt med en innebandyklubba dygnet runt i 2 månader eller alt 2. lukta svett dygnet runt i 2 månader.
vad väljer du?
jag: lukta svett, lätt
13:41 Ludvig: haha
jag: efter så lång tid blir svettet ett med kroppen och får en mjukare doftton, men innan man har kommit dit så luktar man amoniak
13:42 du!
Ludvig: trevligt.
jag: min 2 a clock e här nu, måste kila in i konferensrummet
13:43 Ludvig: ha det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar