måndag 2 februari 2009

Oordning


På vårat kontor finns det 16 st skrivbordsplatser, idag är det bara jag här, och viet-naam förstås, fast han ligger inne i konferensrummet och kollar på tv-serier, det gör han ganska ofta.
Jag sitter med 100 små projekt framför mig och jag vet inte riktigt var jag skall börja, försöker att stapla och strukturera allt i min lilla hjärna och sen skriva ner allt på papper, för att sedan läsa upp det högt för mig själv.
Måndag den 2 Februari, nu går solen ner kl.16.06 om tjugo dagar går den ner kl.16.57, våren kommer springande med stormsteg. Det är skönt att den kommer nu, mina ögon måste öppnas och spränga mina pupiller med uv-strålar, innan jag får starr. Min inspiration är på en lägsta nivå, jag måste åka någonstans på "inspirationsresa" till Berlin och hälsa på Nibc kanske, har aldrig varit där, eller till New York igen och hänga med kusinerna, funderar på att åka tillbaka till Fuerto Ventura i några dagar, eller till Morsan i Åmål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar