torsdag 8 januari 2009

All over the world

God Morgon, för er som inte vet så är det 7 minus grader ute, morgonvädret är klart och vindstilla, det kommer att komma in ett lågtryck under lunchtid som gör att det blir molningare och kan även medföra snö.

Jag satt åter igen och tittade igenom min Google Analytics, det är helt bisarrt detta, men jag har tydligen en läsare i United Arab Emirates, det där är faktiskt riktigt tungt!
Har utan att skryta även en ny läsare i Egypten, känner nämligen ingen som är på semester där nu, om inte LuddeLondon har åkt dit igen utan att säga det till någon igen.
Ärligt talat så tycker jag att det är fantastiskt att kunna se varifrån folk har varit inne och läst, personen från Arab Arabemiraten var inne på här inte mindre än 30 min vilket man oxå kan se.

Nu bär det av ner till gymmet och sedan vidare till kontoret.

3 kommentarer:

  1. Du har även en läsare i Kista...

    SvaraRadera
  2. älskar mina kista läsare, aint nothing like a kista reader!

    SvaraRadera
  3. http://iluvrnb.blogspot.com/2009/01/thinkin-of-master-plan.html

    SvaraRadera