tisdag 6 januari 2009

Min hemliga Jamaicanska vän


Jag kunde knappt tro mina ögon, men jag skaffade Google analytics till den här bloggen för 2 dagar sedan, där kan man se hur många besökare man har haft, var dom kommer ifrån hur länge dom hänger på min blogg etc, det som tog luften ur mig var inte att jag hade 2 läsare från Tyskland (Louise & Fredrik), 3 Läsare från USA (familjen Svensson), 1 Läsare från Norge (Carmita),gissade jag rätt? nej nej utan att det var att jag på fullaste allvar hade en läsare från Jamaica, inte Lilla Essingen nu alltså utan riktiga Jamaica The Island in the sun.
Snälla tillkänna ge dig för mig vem du är, du fina beundransvärda Jamaican, eller är det så att det är någon som jag känner som är och turistar på Jamaica just nu, SKULLE INTE TRO DET! jag lovar er att det är en tvättäkta Jamaican som ÄLSKAR min blogg och sitter med ordbok för att översätta mina lingvistiska tankar.

1 kommentar:

  1. Det ar mannen som lever pa de sju haven, Sjorovaren Ludachris, som ar pa vag till ABC oarna i sodra carribien, holla at ya Pirate!

    Cuz

    SvaraRadera