måndag 5 januari 2009

Brunsäng

Funderar på riktigt på att gå och sola idag på Solarium, min kropp skriker efter UV strålning, jag läste i höstas att, B eller D vitaminerna eller vilka det nu är som man får från solen under sommaren håller sig i kvar i kroppen till ungefär Februari/Mars, det är därför många blir deprimerade på vinterhalvåret, pga att dom får i sig för lite av dessa vitaminer under detta mörka halvår. Nu är frågan om det är helt ok att lägga sig i en brunsäng en halvtimma och tina upp sig lite.
vad tycker ni?

3 kommentarer:

  1. jag tycker att du ska köpa Nivea summer beauty firming gradual tan. den säljs på HM för halva priset dvs 22 kr just nu. jag har använt den och är supernöjd. sen kan du köpa Sun kissed face Cream från Aco på Apoteket för ansiktet. kostar 77 kr. den har jag också använt. mkt trevligare och bättre resultat än solariebränna. man ser pigg och glad ut.som en riktig livsnjutare.

    mvh,
    farnaz

    SvaraRadera
  2. Det gläder mig, tack snälla, det ska jag göra på momangen.

    SvaraRadera
  3. det kallt för din mamma har tar åt sig all värme:)

    SvaraRadera