söndag 4 januari 2009

Rör inte min Söndag!



Ingen får röra min Söndag!
Den är extremt helig, Det enda jag vill ha och det enda jag gör är att läsa igenom hela DN, skumma igenom ett 30 tal bloggar, dricka ganska mycket kaffe, äta 1-2 äggmackor med antingen proviva nypon eller blåbärssoppa till.
Antagligen ta en promenad och lyssna igenom minst 2 st hela album som jag inte har hunnit lyssna igenom, fast idag är det 7 minus ute så jag funderar på att lyssna igenom dom hemma. Desvärre har vi ingen vidare värme hemma eftersom föreningen ligger i någon slags tvist med fjärrvärme och fortum eller nåt, vi har inte haft värme i lägenheten sedan Oktober, fast det är nu när det är minus grader dygnet runt som man börjar att känna av kylan på riktigt inomhus, imorse när vi vaknade var det 13.9 grader i lägenheten, svinkallt! med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar